growth-loop

 

Growth LOOP –kasvukiertueen ensimmäinen kausi maalissa!

Kasvukiertueen ensimmäinen kausi maalissa! Huikeassa kauden finaalipäivässä oli päiväksi huippuohjelmaa ja koko kiertueella on tarjolla vuorokauden verran terävimpiä näkemyksiä niin myyntiin, markkinointiin, johtamiseen kuin viestintään poikkeusoloissa.

Pystyimme virtuaalisella kasvukiertueella kyseenalaistamaan tyypilliset tapahtumien rajoitteet ja vapauttamaan osallistujat ajan, paikan ja teknologian sidoksista. Olemme koonneet kasvukiertueen ohjelman personoidusti, jotta kukin osallistuja voi rakentaa oman ohjelmansa ja katsoa silloin kuin itselle parhaiten sopii!

Kaikkien aikojen talkoot syntyivät poikkeuksellisissa oloissa. Ajatus auttaa kotiseudun yrityksiä Hämeessä kasvuun muuttui lennosta mahdollisuudeksi auttaa koko Suomea. Kesälle suunniteltu kasvutapahtuma rakennettiin uudelleen verkkoon. Kymmenestä puhujasta tulikin yli seitsemänkymmentä ja tuhannesta osallistujasta tulikin kymmenentuhatta.

Kokoamamme kasvukiertueen idea on auttaa yrittäjiä, johtajia ja tekijöitä yrityksineen menestymään uudessa tilanteessa. Siis turvaamaan liiketoimintaa ja hakemaan uutta kasvua.

jarkko-kurvinen-loop

Growth LOOP -kasvukiertueen synty

Kaikki alkoi siitä, että halusin auttaa kotiseutuani Hämettä ja sen yrittäjiä löytämään uudestaan kasvuhalun. Suunnittelin talkoilla isoa tuhannen ihmisen tapahtumaa Suomen keskipisteeseen. Varasin tilat ja valmistelin jotain maagista. Oli areena ja puhujia. Loistavaa ohjelmaa. Mutta tuli korona. Kaikki muuttui. Ennakointi-kanavamme kävi kuumana. Riskit kasvoivat päivä päivältä. Kunnes oli ilmeistä, että fyysistä osaa ei tule olemaan. Ei tänä vuonna ainakaan.

Miten tuhat ihmistä saataisiin Suomen keskipisteeseen? Ei ainakaan toivomalla. Ratkaisu löytyi läheltä. Olin suunnitellut tapahtuman ympärille kasvukiertuetta keväälle. Siis mahdollisimman paljon kohtaamisia kasvuhaluisten ihmisten kanssa. Mahdollisuuksia vaikuttaa. Ja viestiä. Tavoitteena pitää huomio kasvuteemoissa koko kevään. Kun korona poisti mahdollisuudet fyysisiin kohtaamisiin, jäi kasvukiertue kuitenkin kytemään. Kunnes se roihahti. Pystyisimme tällä auttamaan koko Suomea.

Kasvukiertueesta tuli ajankohtaisempi kuin koskaan. Siispä kutsuin koolle talkoot Suomen hyväksi. Kokosin yhteen näkijöitä, tekijöitä ja vaikuttajia tuomaan uutta ajattelua suomalaisiin yrityksiin. Jakamaan terävimpiä näkemyksiään muutoksesta ja uudesta kasvusta.

"Näistä ajatuksista syntyi Growth LOOP. Virtuaalinen kasvukiertue. Kaksi kuukautta tasonnostoon houkuttelevia sisältöjä. Halusta auttaa. Luoda parempi huominen. Yhdessä."

Kasvukiertueen idea on auttaa yrittäjiä ja yrityksiä menestymään uudessa tilanteessa. Siis kasvamaan. Tekemään rohkeita päätöksiä, uusiutua ja synnyttää uusia menestystarinoita. Muutoksesta ja muuntautumiskyvystä tulikin avainteema selviämiseen. Niin myös kasvusta. Liiketoiminnan turvaaminen ei onnistu poterosta käsin. Menetetyt kaupat ja asiakkaat vaativat tilalleen uusia kauppoja ja asiakkaita. Eli kasvua.

Miten kasvukiertue käytännössä siis toimii? Tuotamme koko kevään näkemyksiä muutoksesta ja uudesta kasvusta. Julkaisemme viikottain näkemyksiä ja ne ovat vapaasti kaikkien ilmoittautuneiden katsottavissa. Tarjoamme tasonnostoon houkuttelevia sisältöjä laaja-alaisesti niin myynnistä, markkinoinnista, johtamisesta kuin viestinnästä kriisin keskellä.

Liity sinäkin mukaan talkoisiin ja välitä sanaa verkostoillesi! 

- Jarkko Kurvinen -