Huippuasiantuntijamme tarjoavat sinulle ideoita ja ajatuksia myynnistä, markkinoinnista, johtamisesta ja viestinnästä. Klikkaa kuvaa ja lue keitä he ovat! Pääset esittelystä myös suoraan esiintyjän videoihin.
Camilla Tuominen (KTM, psykologian perusopinnot) on tunnekouluttaja, tietokirjailija, kuvittaja ja vuoden business vaikuttaja 2019. Hän työskenteli aiemmin liikkeenjohdon konsulttina kunnes vuonna 2012 irtisanoutui ymmärrettyään, että tulevaisuuden kilpailukyky riippuu siitä kuinka hyvät taidot yksilöillä ja yrityksillä on ymmärtää ja johtaa tunteita. Hän perusti tunne startupin (Emotion Tracker), jonka toimitusjohtajana hän toimi kunnes myi sen vuonna 2019. Hän on kirjoittanut ja kuvittanut kolme tunteiden johtamista työelämässä käsittelevää kirjaa ja uusin “Tunteet ei kuulu työpaikalle” ilmestyi syyskuussa 2020. Lisätietoa: www.camillatuominen.com.
KATSO VIDEO
Tunteita johtamalla mielenrauhaa ja selkeyttä elämään
Eka Ruola on markkinoinnin, markkinointiviestinnän, asiakasymmärryksen, luovan tarinankerronnan ja brandinrakentamisen ammattilainen. Hän on Suomen yksi palkituimmista luovista johtajista – sekä kansallisella että kansainvälisellä tasolla. Vuonna 2015 Eka Ruola palkittiin ensimmäisenä suomalaisena Internationalistin Agency Innovator -palkinnolla.
KATSO VIDEO
Markkinoinnin uudet 4 P:tä
Kriisin aikana määritellään kasvun kulmakerroin
KTT Pia Hautamäki toimii myynnin yliopettajana ja tutkijana Tampereen ammattikorkeakoulun Y-kampuksella. Pian tavoitteena on oivalluttaa yhä useampi suomalainen ymmärtämään omat vahvuutensa ja unelmansa. Vain silloin on mahdollisuus luoda unelmiensa elämän, minkä rakentamisessa myyntiosaamisen taidot ovat pohja kaikelle tekemiselle.
KATSO VIDEO
Tavoitteellisen myyntikeskustelun rakenne
Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö
Elina Koivumäki, Lexperience Oy:n yrittäjä ja Growpolis Oy:n perustajaosakas. Laulavana lakinaisena tunnettu juristi, joka jättäytyi 17 asianajoalavuoden jälkeen pois suuren asianajotoimiston osakkuudesta, ja siirtyi yrittäjäksi, enkelisijoittajaksi sekä sittemmin yhdeksi keväällä 2020 lanseerattavan Growpoliksen perustajaksi. Luovat ideat, sanoista tekoihin sekä ihmisten kohtauttaminen ovat Elinan intohimoja.
KATSO VIDEO
Vinkkejä neuvottelutaitojen parantamiseen
Kolme ihmislähtöistä kasvuvinkkiäni
Marco Mäkisen elämäntehtävänä on suomalaisten brändien pelastaminen ja yritysten arvon kasvattaminen markkinoinnin avulla. Mäkinen on tehnyt pitkän uran markkinoinnin strategiahommissa ja kirjoittanut kirjat Nokia Saga (1995), Brändi kulmahuoneeseen (2010), Bulkista Brändiksi (2016) ja Mitä tapahtuu huomenna kun korporaatio ja startup kohtaavat (2018). Mäkinen on TBWA\Helsingin osakas ja varatoimitusjohtaja.
KATSO VIDEO
Kriisistä mahdollisuus
Mari Luukkainen on startupien kasvumarkkinoinnin pioneeri, joka on ennen startup-uraansa työskennellyt yli 10 vuotta kumppanuusmarkkinoinnin parissa.
KATSO VIDEO
Kasvuhakkeroinnin pikaopas
Professori Alf Rehn on yksi tämän päivän mielenkiintoisimmista äänistä liike-elämässä – niin kansainvälisesti kuin Suomessakin. Brittiläinen lehti Times on tituleerannut Alfin “tulevaisuuden tähdeksi”. Thinkers 50 -sivusto on listannut hänet ainoana suomalaisena “Tulevaisuuden bisnesajattelijoiden” joukkoon.
Anne Kalliomäki on tarinallistamisen asiantuntija, kouluttaja ja tarinallistaja. Anne on kirjoittanut kirjan Tarinallistaminen – palvelukokemuksen punainen lanka, joka palkittiin Hopeasulka-palkinnolla 2015.
KATSO VIDEO
Miten luot innostavan hybridikokemuksen?
Miten löydät liiketoimintasi punaisen langan?
Miten luon kilpailuetua punaisella langalla?
Jaakko Männistö on keynote-puhuja, startup-yrittäjä ja kansainvälisesti palkittu asiakaskokemuksen ammattilainen yrityksessä Feedbackly, sekä Suomen suurimman yrittäjien digitaalisen yhteisön Yrittäjä.io:n perustaja.
Jaana Vuori työskentelee liiketoimintajohtajana Elisan Yritysasiakkaat -yksikössä. Jaana tiimeineen kehittää asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen ratkaisuja, jotta yksikään suomalaisyritysten asiakaskontakti ei menisi hukkaan ja jokainen asiakas olisi kontaktin jälkeen aiempaa tyytyväisempi.
KATSO VIDEO
Työn muutos ja kuinka sitä johdetaan
Tekoäly – matkaopas johtajalle (2018) kirjan kirjoittaja Antti Merilehto on tehnyt työuran digitaalisen liiketoiminnan parissa, muun muassa Googlen Euroopan pääkonttorilla. Tällä hetkellä Antti toimii Houston Analytics yhtiön Chief Growth Officerina.
KATSO VIDEO
Tekoälykokeiluista asiakasarvoon
Kerää dataa ja hyödynnä päätöksenteossa
Datalla tästä selvitään
Datalla kasvuun
Saija Mahon on kansainvälisesti palkitun digitoimisto Mahon Digital Marketing Oy: n perustaja. Saija on intohimoinen puhuja, kirjailija ja yritysmentori.
KATSO VIDEO
Verkkonäkyvyyden tärkeys kiihtyvässä digimurroksessa - 4 vinkkiä näkyvyyteen verkossa
Antti Mustakallio on puheiden, vaikuttamisen ja retoriikan ammattilainen sekä Retoriikan kesäkoulun rehtori. Kesäkoulullaan hän on tuonut Suomeen puhujiksi maailman parhaita puheenkirjoittajia ja retoriikan osaajia.
KATSO VIDEO
Johtajan puhe kriisin keskellä
Sani Leino on myynnin ja muutoksen sanansaattaja, joka näkee mahdollisuuksia muuttuvassa maailmassa. Sani uskoo sosiaaliseen liiketoimintaan, ja kannustaa rohkeisiin kokeiluihin.
KATSO VIDEO
Henkilöbrändi - asiantuntijan salainen kilpailuetu
Sosiaalinen media on uusi kädenpuristus
Antti Pietilä on Loyalisticin perustaja, B2B-markkinoinnin asiantuntija, ohjelmistoalan ja SaaSin vaikuttaja, puhuja, neuvonantaja ja podcasteri.
KATSO VIDEO
Kuinka kasvun yhtälö ratkaistaan
Asiantuntijayritys, ota se menestys, joka teille kuuluu
Berit Virtanen-Thewlis on tilanteiden kirkastaja. Hän auttaa muuttuneissa olosuhteissa yritysten johtoa ja tiimejä tekemään nopeasti tilannearvion, löytämään vaihtoehtoiset mallit edetä ja sparrata uusi tekeminen vauhtiin. Berit on viestijä, markkinoija, sparraaja, mentori, jolla on kokemusta niin yrittäjänä, korporaatiojohtajana kuin startuppien kasvumoottorina.
Hulluista ideoista innostuva markkinoinnin, sisällön ja sosiaalisen median ammattilainen, jolla on taustalla yli 20 vuoden värikäs ura mediassa, viestintätoimistossa, yrittäjänä sekä markkinointijohdossa.
Christina Forsgård on markkinointiviestinnän ja sosiaalisen median asiantuntija, vaikuttaja, enkelisijoittaja, startup-valmentaja, kouluttaja, tietokirjailija, tubettaja sekä kansainvälisesti palkitun uutta teknologiaa kehittävien ja hyödyntävien organisaatioiden viestinnän konsultointiin erikoistuneen Netprofile Finlandin perustaja, partneri ja kriisiviestintäkonsultti.
Christina toimi MTL:n viestintätoimistojen hallituksen puheenjohtajana 2009-2014 ja Suomen edustajana viestintäalan kansainvälisen kattojärjestö ICCO:n (International Communications Consultancy Organization) hallituksessa. Hän on MTL:n kunniajäsen ja aktiivinen viestintätoimistojen hallituksen jäsen. Christina valittiin ICCO:n ensimmäiseksi Ethics Chairiksi elokuussa 2019.
KATSO VIDEO
Miten selviät kyberkriisistä?
Älä hukkaa arvojasi - muuta ne teoiksi yhteisestä toivosta!
Ville Tolvanen on hallitusammattilainen ja omistajuuden puolestapuhuja.
KATSO VIDEO
Henkilöbrändisi on nyt arvokkaampi kuin koskaan aiemmin
Matka yrittäjästä omistajaksi
Christoffer Nordberg on yrittäjä, liikkeenjohdon konsultti ja valmentaja. Rottweilerin voimat ja periksiantamattomuus yhdistettynä Obi-Wan Kenobin kokemukseen ja viisauteen. Ilmiömäinen kyky löytää liiketoiminnan kannalta olennaiset asiat ja kiteyttää nämä ymmärrettävään muotoon. Mies, joka haastaa ja pitää sen minkä lupaa.
KATSO VIDEO
Teetkö päätökset tunteella vai faktoilla?
Kriisissä johtaja syö ensin
Tosimies ei terapiaa tarvitse
Jari Lähdevuori on some-aikakauden asiantuntijaorganisaatio Kurion perustajia. Työkseen hän tutkii, havainnoi ja hyödyntää digitaalisia kanavia ja sosiaalista mediaa asiakkaidensa liiketoiminnan hyväksi.
KATSO VIDEO
3 x 3 pointtia TikTokista ja talouskasvusta
Jarkko Kurvinen on Palveluna Oy:n kasvujohtaja, palkittu yrittäjä ja tietokirjailija sekä kasvukiertueen koollekutsuja. Jarkkoa sanotaan modernin markkinoinnin ja myynnin sanansaattajaksi. Hän pyrkii tietokirjoillaan viemään koko toimialaa eteenpäin ja hänen seuraava kirjansa Paras Työpaikka Ikinä kertoo, kuinka voittava yrityskulttuuri rakennetaan.
KATSO VIDEO
Voittavan yrityskulttuurin kymmenen käskyä
Modernin markkinoinnin kymmenen käskyä
Hans-Peter Siefen on Nordic Business Groupin, Nordic Business Investmentsin ja Nordic Business Forumin perustajajäsen ja toimii kaikkien kolmen yhtiön hallituksen puheenjohtajana.
KATSO VIDEO
Vinkkejä kasvun rakentamiseen poikkeuksellisten aikojen aikana
Henna Niiranen liidaa TietoEVRY:llä Suomen markkinointia. Henna on intohimoinen kasvumarkkinoinnin puolestapuhuja ja muutoksentekijä, joka laittaa kädet saveen konkreettisesti.
KATSO VIDEO
Markkinoinnin aseman parantaminen
5+1 vinkkiä markkinoinnin käynnistämiseen
Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö
Irina Viitala on Wannado Oy:n aka #SuperAssareiden toinen perustaja, häirikkö, kokeilija, ravintolisähifisti, seikkailija ja intohimoinen (työ)elämän vapaustaistelija.
KATSO VIDEO
Konkretiaa kansainvälistymiseen
Sami Miettinen toimii Partnerina Translink Corporate Finance Oy:ssä. Samilta on tuoreeltaan tullut kirja Uusi neuvotteluvalta (WSOY) ja hän isännöi #neuvottelija-podcastia.
KATSO VIDEO
Miten sain 0,5m katselua vuodessa #neuvottelija-kanavalleni?
Neuvottele vuokranalennus tiiminä
Mikko Alasaarela on kansainvälisesti kokenut tekoäly-yrittäjä ja yhteisöjen rakentaja, jolla on pitkä tausta Piilaaksosta ja Berliinistä. Mikko on algoritmisen vaikuttamisen asiantuntija, ja on ollut kutsuttuna puhujana aiheesta useissa kansainvälisissä konferensseissa. Vastuullisuus ja paremman maailman rakentaminen tuleville sukupolville ovat lähellä Mikon sydäntä.
KATSO VIDEO
Algoritmivaikuttamisen lyhyt oppimäärä
Mikko Eerola (CEO & Co-founder, Bering & Company) on yksi Lohkoketju – tiekartta päättäjille (2019) -kirjan kirjoittajista. Hän on työskennellyt koko uransa liiketoiminnan digitalisaation parissa, niin johdon konsulttina kuin liiketoimintajohtajana kasvu- ja pörssiyrityksissä mm. Euroopassa ja Yhdysvalloissa.
Mikolla on laaja kokemus liiketoiminnan kehittämisestä globaalisti eri toimialoilla. Hän auttaa yrityksiä ja johtoryhmiä tunnistamaan ja hyödyntämään digitalisaation tuomia mahdollisuuksia liiketoiminnalle, ja toimii sijoittajana ja neuvonantajana kasvuyhtiöissä.
KATSO VIDEO
7 oppia digitaalisen tuotteen johtamiseen
Kaupallinen toiminto ketteräksi
Jani Aaltonen on Sales Communications Oy:n toimitusjohtaja ja hänellä yli 20 vuoden kokemus myynnistä. Hän on erikoistunut inbound-markkinointiin ja myyntiin verkossa. Jani on aktiivinen sosiaalisessa mediassa markkinoinnin ja myynnin teemoista sekä hänellä on useita myyntiaiheisia podcasteja.
Janne Saarikko elää viisi vuotta tulevaisuudessa ja tekee sieltä ensimmäisyyksiä. Hän on vanhoille tekijöille tulevaisuusstrategi, markkinointi-, some- ja brändikapinallinen. Startupeille Janne on takapiru, valmentaja ja mentori. Jannen voi tavata myös toimistonomadismin, työn tulevaisuuden, ruokakulttuurin ja erikoisjuttujen parissa.
KATSO VIDEO
Globaali pandemia - mitä muuttaa omassa bisneksessä?
Etätyöpäivä pitää lopettaa
Kööpenhaminassa vaikuttava Jenna Perus on modernin markkinoinnin moniosaaja. Jenna on alansa menestyneimmäksi nimetyn Videolle videotoimiston CMO ja strategiseen markkinointiin keskittyvän MOXIEFY:n founder & CEO. Liidikoneeksikin kutsutun Jennan erityisosaamista on teknologian hyödyntäminen tehokkaan markkinoinnin tukena.
KATSO VIDEO
5 B2B-markkinoijan sudenkuoppaa ja kuinka taklata ne
Anna-Riikka Hovi-Taunila on brändirakennuksen ammattilainen, joka uskoo brändin asiakaskokemuksen olevan yrityksen vahvimpia kasvun mahdollistajia.
KATSO VIDEO
The Next New - Suomalaiset muutoksessa 2020
Jenni Vuorio on liiketoimintalähtöinen ja ratkaisukeskeinen strategisen työyhteisöviestinnän ammattilainen. Hänellä on yli viidentoista vuoden kokemus monipuolisista viestinnän, HR:n ja muutosjohtamisen konsultoinnin tehtävistä suurissa matriisiorganisaatioissa. Jennillä on työyhteisöviestintään strateginen, vuorovaikutusta korostava ja liiketoimintalähtöinen ote. Hän kirjoittaa töiden ohessa tietokirjaa viestinnän johtamisesta.
KATSO VIDEO
Miten selvitä koronakriisistä työnantajamielikuva säilyttäen
Piritta Seppälä on Viestintä-Pirittan perustanut viestinnän ammattilainen, kouluttaja ja tietokirjailija. Hän suhtautuu viestintään tunteenpalolla ja haluaa tuoda panoksensa alan kehittämiseen. Piritta tunnetaan myös järjestösomen suunnannäyttäjänä ja järjestödigi-kartoituksen tekijänä.
KATSO VIDEO
Yrittäjän 4 voittoa poikkeusvuonna
Katse tulevaan - 5 vinkkiä viestintääsi
Empaattinen Johanna Lehtonen on luovan ratkaisutoimiston Kollabollan toinen perustajajäsenistä. Johanna on intohimoinen työelämän ja liiketoiminnan kehittäjä ja sparraaja 20 vuoden kokemuksella. Lisäksi Johannalla on vahva tausta asiakasymmärryksestä sekä yhteisöllisyyden rakentamisesta.
KATSO VIDEO
Miten vapautamme organisaatiot onnelliseen innovaatioon?
Menestysreseptinä aito välittäminen ja luovuus!
Peter Fredman on omistajayrittäjä, toisen polven perheyrittäjä, Fredman Group Oy:n hpj. Intohimona omistajuus sekä liiketoiminnan kehittäminen. Elää 25 vuoden kvartaaleilla. Uskoo parempaan huomiseen omistautumisen sekä vuorovaikutuksen kautta. Aktiivinen elinkeinoelämän toimija, kalastaa, metsästää ja kokkaa.
KATSO VIDEO
Matka yrittäjästä omistajaksi
Johannes Karjula on myyntihenkinen yrittäjä, toimitusjohtaja ja monen yrityksen perustaja sekä hallituksen jäsen. Päätyönään Johannes toimii kansainvälistyvän Trustmaryn toimitusjohtajana. Hän vaikuttaa Trustmaryn lisäksi mm. Satokausikalenterin, Markkinointitoimisto WDS:n ja pörssiyhtiö Talenomin hallituksessa.
KATSO VIDEO
Ei yhteistyötä ilman luottamusta
Aina kannattaa panostaa asiakaskokemukseen
Joni Jaakkola on hyvinvointialan moniottelija joka uravaihdoksensa jälkeen vuonna 2010 rakensi harrastuksestaan - liikunta, ravinto, palautuminen - itselleen ammatin. Yhdessä vaimonsa Kaisa Jaakkolan ja valmennustiiminsä kanssa Joni on auttanut 10 vuoden aikana kymmeniä tuhansia ihmisiä kohti parempia elämäntapoja verkkovalmennuksissa, luennoilla ja omistamassaan valmennuskeskuksessa Optimal Performance Centerillä Helsingissä.
Valmennusten ja yritysluentojen lisäksi Joni on kirjoittanut Väkevä elämä - Viisaampi mieli, vahvempi keho -kirjan sekä hostaa viikottain ilmestyvää Väkevä elämä -podcastia.
KATSO VIDEO
Neljä ajatusta paremman jaksamisen rakentamisesta
Voimavarat kriisin keskellä
Juhani Pajunen on ollut Suomen Podcastmediassa tekemässä monia maamme suosituimpia yrityspodeja, esimerkiksi yli 100 000 kuuntelun sijoituspodi Taloudellista mielenrauhaa. Hänellä on 20 vuoden kokemus viestintätoimistoista ja Suomen Tietotoimistosta.
KATSO VIDEO
Bisneshyötyjä podcastilla
Näin teet hittipodcastin
Juha Pihkakoski on Aboadin toimitusjohtaja ja liiketoimintalähtöisen markkinoinnin sanansaattaja. Kansainvälisesti kokenut digitaalisen ja B2B-markkinoinnin tekijän kiinnostuksen kohteisiin kuuluu myös yrittäjyys ja moderni johtajuus.
KATSO VIDEO
Nopea markkinoinnin kehitys kokeiluilla
Juho Toivola on työelämäpsykologi ja digitaalisen ajan mielipidejohtaja, joka haluaa yksinkertaistaa asioita ja johtaa tiedolla.
KATSO VIDEO
Mitä on 2020-luvun henkilöarviointi eli asselmointi?
Tunnetaidot kasvun supervoimana
Katri Tanni on strategisen sisältömarkkinoinnin pioneerejä Suomessa ja julkaissut aiheesta kaksi kirjaa. Yrityksensä Differo Oy:n kautta hän haastaa yrityksiä auttamaan asiakkaitaan digitaalisilla kanavilla ja linjaamaan kasvua tuottavat toimenpiteet.
Kim Väisänen on sijoittaja, startup-yrittäjä ja hallitusvaikuttaja.
KATSO VIDEO
Käyttöpääoman tärkeys kriisissä - ja kaikissa muissa tilanteissa
Jukka Ala-Mutka on sarjayrittäjä, tekniikan tohtori, luennoitsija, tutkija, konsultti ja tietokirjailija. Jukan ydinosaamista ovat digitaalisten liiketoimintamallien, ekosysteemien ja ketterän johtamisen kehittäminen. Hän on perustanut kuusi yritystä ja sparrannut yli 100 liikeideaa TOP100-yrityksille sekä pk-yrityksille että aloittaville teknologiayrityksille.
KATSO VIDEO
Johda kriisissä kuten johtaisit kriisin kestävää yritystä
Markus Koskinen on tamperelainen somepersoona, yrittäjä, liiketoiminnan kehittäjä ja tapahtumatuottaja. Hän on työskennellyt yrittäjäjärjestössä, eduskunnassa ja tehnyt rakennusalan suunnannäyttäjän ASUA Groupin kasvutarinan yhdessä Jarno Hämäläisen kanssa. Nyt hän auttaa osaamisensa ja verkostojen avulla erilaisia yrityksiä kohti kasvua.
KATSO VIDEO
Somella koronaa pataan
Jukka Holm on Visma Enterprise Oy:n toimitusjohtaja. Jukka on toiminut IT-allalla erilaisissa johtamistehtävissä jo yli 10 vuotta ja hän on erityisen aktiivinen sosiaalisessa mediassa pureutuen työelämä- ja johtamisteemoihin.
Markus Nieminen on markkinoinnin, viestinnän ja designin moniottelija, joka uskoo positiiviseen muutoksen tekojen kautta.
KATSO VIDEO
Miten taklaat koronan vaikutukset liiketoimintaasi
Neljä viestintäteemaa selviytymiseen
Jukka Niittymaa on luovan toimiston Sherpan myyntijohtaja ja opiskelee paraikaa MBA:ksi. Jukka rakastaa uuden oppimista ja sen soveltamista käytäntöön.
KATSO VIDEO
Hyvästä ideasta vaikuttavaksi tarinaksi
Karoliina Jarenko on Uuden työn puuhanainen ja Filosofian Akatemian sisältöjohtaja. Hän puhuu itseohjautuvamman ja nälkäisemmän elämän puolesta ja uskoo rakkauteen ja punk-aatteeseen.
KATSO VIDEO
Ota tiikerinloikka organisaatiosi uudistumiskyvyn edistämisessä
Juuso Enala on kaupallisena strategina mainostoimisto Handsdotterissa. Kun kriisiaikana yksi ovi sulkeutuu, moni muu avautuu. Eikä ole haitaksi, vaikka joku niitä availisi. Suorasukaisen Juuson ainutlaatuinen intuitio ymmärtää kuluttajakäyttäytymistä avaa ovia ja silmiä.
KATSO VIDEO
Mitä arbuusien myynnistä voi oppia?
Kati Keronen on strategisen viestinnän edelläkävijäyritys Valoria Oy:n toimitusjohtaja ja perustaja, strategisen viestinnän ja markkinoinnin ammattilainen, tulevaisuusajattelija, palkittu tietokirjailija sekä pidetty puhuja ja kouluttaja, joka osaa yhtä aikaa sekä inspiroida että auttaa eteenpäin arjen haasteissa.
KATSO VIDEO
Tee viestintää, joka saa strategian toteutumaan
Johda kriisin yli viestinnällä
Mari Männistö on SHIFT Business Festivalin toimitusjohtaja, jota ennen tehnyt työuransa pääasiassa myynnin, markkinoinnin ja viestinnän tehtävissä. Intohimoinen itsensä, tiiminsä, yrityksensä, työnantajansa ja yhteiskunnan kehittäjä. Tekijä, viestijä, digilöytöretkeilijä.
KATSO VIDEO
Mitä korona-aika opetti suurtapahtuman toimitusjohtajalle?
Kestävän kasvun kuusi käskyä
Lauri Sipilä on markkinointikentän väsymätön vaikuttaja ja tietokirjailija.
KATSO VIDEO
Markkinointiin tehoa muutamalla perusasialla
Markku Vierulan missiona on kilpailuedun löytäminen. Sellainen kun löytyy ani harvalta yritykseltä. Hän on juuri työstämässä seuraavaa kirjaansa kilpailuedusta. Aiemmin hän on kirjoittanut teoksen Suuri Integraatiokirja, markkinointi, myynti ja viestintä.
Lennu Keinänen on palkittu sarjayrittäjä, aktiivinen startup-sijoittaja ja monipuolinen yrittäjäkentän vaikuttaja. Mm. Paytrailin perustajana ja useiden startuppien toimitusjohtajana tunnettu Lennu käyttää myös vapaa-aikaansa auttaen yrityksiä kasvupolulle mm. KasvuOpenin tuomariston puheenjohtajana.
Susanna Paloheimo on rohkea uudistaja ja markkinoinnin moniosaaja. Susannalle on tyypillistä intohimoinen suhtautuminen työhönsä ja vallitsevan näkökulman kyseenalaistaminen. Hän rakastaa keskustelua ja maailmanparantamista.
Tällä hetkellä Susanna työskentelee Attendon asiakaskokemus- ja viestintäjohtajana toimien mm. yhtiön 13000 työntekijän muutosmatkan oppaana.
Terhi Majasalmi on Vauras Nainen, joka rakastaa numeroita ja taloudellista riippumattomuutta. Hänen perustamansa kiinteistövarainhoitoyhtiö Hamilton & Cooper Properties Oy valloittaa Amerikkaa tuottokäyrät koilliseen osoittaen. Suomessa energia suuntautuu rahan- ja vaurauden kulttuurimuutostyöhön.
KATSO VIDEO
Kuinka selviät talouden myrskyistä
Matti Perkkiö on modernin markkinoinnin ja myynnin ammattilainen. Kasvumarkkinoija, jonka intohimona ovat digi- ja somemarkkinointi.
KATSO VIDEO
Lisää myyntiä fiksulla sometekemisellä - 5 vinkkiä
Luottamuksen rakentaminen videolla - 5 vinkkiä aloittelijalle
Parasosiaalinen markkinointi muuttaa brändäystä
10 vinkkiä markkinoinnin suunnan muuttamiseen
Mika Aittamäki on ajattelija, uuden kehittäjä ja ikuinen etsijä, sekä organisaatioanarkisti. Mika on loputtoman kiinnostunut ihmisistä, kohtaamisista, konflikteista ja ismien räjäyttämisestä.
KATSO VIDEO
Analoginen ihminen digitaalisessa virrassa
Ihminen selviää kriisistä
Mikko Honkanen on yksi SaaS-yhtiö Vainun perustajista. Hänet on valittu vuoden kasvuyritysjohtajaksi vuonna 2018 ja hän toimii Vainun lisäksi Trustmaryn, Sniffie Softwaren ja Tahto Groupin hallituksissa. Datavetoisen myynnin ja markkinoinnin lisäksi hänen aikansa kuluu jalkapallon sekä 1- ja 4 -vuotiaiden tyttäriensä perässä juoksemiseen.
KATSO VIDEO
Datavetoinen myynti ja markkinointi
Ennustus B2B-myynnistä 2020-luvulla
Strategisti Pasi Sillanpää on erikoistunut erottuvan kilpailuedun ja syvällisen strategisen ajattelun kysymyksiin keskisuurissa, yleensä pitkään toimineissa yrityksissä. Pitkästä ja laajasta kokemuksesta johtuen, hän uskaltaa suhtautua asioihin myös rennolla otteella.
KATSO VIDEO
Setäkumpu ja johtamisongelmat
Ruotsinsuomalainen Tomi Kaukinen kulkee nimellä valtakunnan virallinen epäonnistuja ja vetää nykyään Licence to Fail-projektia jonka tarkoitus on kouluttaa ja opettaa ihmisiä luopumaan turhista peloista. Hän on energinen ja suorasanainen pitkän ajan yrittäjä joka ei pelkää päättömiäkään haasteita. Teoreetikot olkoot hiljaa. Tekeminen kunniaan.
KATSO VIDEO
Mustat joutsenet, antihauraus ja miten toimin Koronan aikana
Tom Laine on kansainvälisesti arvostettu sosiaalisen median ammattikäytön asiantuntija, kouluttaja ja kirjailija. Tomin sosiaalisen median kirjoja ovat mm. Sosiaalisen median työkalut osaamisyhteisön kehittämisessä, Suhteellinen Rekrytointiteoria, Työnhakuopas, Henkilöbrändi sekä LinkedIn Megaopas.
Tom on toiminut sosiaalisen median parissa vuodesta 1999, jolloin hän perusti ensimmäisen yhteisöjen hyödyntämiseen keskittyneen startup-yrityksensä. Avoimia sosiaalisen median koulutuksia Tom on pitänyt vuodesta 2011 yrityksensä myynnistä lähtien. Tänä päivänä Tom vetää koulutuksia Suomen lisäksi ympäri Eurooppaa, Lähi-Itään, Australiaan, Yhdysvaltoihin ja Aasiaankin. Tom on listattu useaan otteeseen kansainvälisestikin vaikutusvaltaisimpien somevaikuttajien joukkoon.
KATSO VIDEO
Modernin myynnin uudet kulmakivet
Patrik Sarinko on myynnin ja johtamisen jargonin kansankielelle kääntävä rakennustelinealan ääni KAS-Telineiltä. Emäsalon filosofi, joka päätyi Kauppalehden kanteen kuusi kuukautta LinkedIniin liittymisestään.
Perttu Ahvenainen toimii yrittäjänä älytoimistoratkaisuja tarjoavassa Taitori Oy.ssä, vastuullaan yrityksen myynti & markkinointi. Hän on yksi suositun 5 Tähden Asiakaskokemus (2017) kirjan kirjoittajista ja lisäksi hän on julkaissut Mentorin tarinat kirjan (2013).
KATSO VIDEO
Paluu toimistolle - 4 vinkkiä hybridityön onnistumiseen
Asiakaskokemus sanoista tekoihin
Richard Wood is the Managing Director at Six & Flow agency. Rich is an entrepreneurial spirit with the ultimate life goal of becoming a Mythbuster.
Riikka Tanner on liiketoimintamuotoilija ja strategi Veressä.
KATSO VIDEO
Yrityksen Top 3 menestystekijät - Kilpailukyvyn uudet elementit
Yaniv Siegel is currently leading all growth and partnership efforts in EMEA at Vidyard.
Yaniv comes from HubSpot where he managed a large number of EMEA partners. He has years of remote working experience and specializes in video selling, video marketing en humanizing the customer experience with video.
KATSO VIDEO
Humanizing the sales process using video
Laura Pääkkönen on Suomen ensimmäisen B2B-vaikuttajamarkkointitoimisto Bonfire Agencyn toimitusjohtaja ja co-founder. Bonfiren lisäksi Laura on vuosien aikana valmentanut satoja asiantuntijoita ja myyjiä tulokselliseen Social Sellingin hyödyntämiseen ja tullut tunnetuksi myös suositun Social Selling –tietokirjan kirjoittajana.
Kari Korkiakoski on Suomen johtava asiakaskokemuksen asiantuntija, joka on kirjoittanut aiheesta kolme kirjaa. Uudessa kirjassaan hän käsittelee asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen suhdetta.
KATSO VIDEO
Kumpi on tärkeämpi - asiakas vai työntekijä?
Sini Toivonen on modernin johtamisen, myynnin ja markkinoinnin ammattilainen, jolla on kymmenen vuoden kokemus tapahtuma-alasta ja startupeissa työskentelystä. Sini toimii SHIFT Business Festivalin toimitusjohtajana ja uskoo, että johtamisessa yksilöiden tarpeiden huomioiminen ovat avain menestykselliseen johtamiseen. Työskentely San Franciscossa opetti, miten menestytään maailman kilpaillummilla markkinoinnilla sekä miten nopeilla liikkeillä ja periksiantamattomuudella erotutaan massasta.
KATSO VIDEO
Mitä korona-aika opetti suurtapahtuman toimitusjohtajalle?
Miten menestyä luovuuden avulla
Jukka Saksi toimii johtajuusviestinnän valmentajana, johdon konsulttina ja tietokirjailijana. Toukokuussa 2020 ilmestyvä Arvovalta-kirja kuvaa arvojen kasvanutta roolia kriisijohtamisessa, sidosryhmien valinnoissa ja maineen rakentumisessa. Jukalla on 15 vuoden johtamiskokemus ja hän on koulutukseltaan KTT ja MBA.
KATSO VIDEO
Vinkit arvopohjaiseen myynnin johtamiseen
Jaakko Alasaarela on palkittu yrittäjä ja Suomen parhaaksi työpaikaksi valitun ZEF Oy:n toimitusjohtaja. Jaakon elämä muuttui peruskoulun viimeisenä päivänä, kun rehtori muutti todistuksesta nelosen viitoseksi ja rohkaisi häntä suurista haasteista huolimatta elämässä eteenpäin.
KATSO VIDEO
Rakkauden anatomia
Andrei Koivumäki kuuluu Suomen tunnetuimpien ja menestyneimpien kiinteistövälittäjien joukkoon. Andrei on toiminut kiinteistövälitysalalla suunnannäyttäjänä ja nostanut esimerkiksi sosiaalisen median hyödyntämisen asuntojen markkinoinnissa uudelle tasolle.
KATSO VIDEO
Tekeminen voittaa suunnittelun, jos et ole tyhmä
Brändää, markkinoi ja myy
Minna Ruusuvuori on Solteq Digitalin myynti- ja markkinointijohtaja, jonka sydän sykkii asiakaskeskeisyydelle. Hänen erityisenä intohimonaan on hyvän asiakaskokemuksen syvimmän olemuksen ymmärtäminen ja sen kehittäminen B2B-liiketoiminnassa. Myös busineksen digitaalinen ulottuvuus kiehtoo tätä syvät karjalaiset juuret omaavaa daamia. Minna emännöi Myyntijohtajan aamukahvilla ja Rakkaudesta digiin -podcasteja.
KATSO VIDEO
Vuositilinpäätös, oodi onnistumisille ja katse tulevaan
Aika herätä - B2B-asiakaskokemuksella on väliä
Kert Kenner toimii toimitusjohtajana Kenner Company Oy:ssä. Kert on Suomen vaikuttavimpia myyntikonseptien kehittäjiä ja myynnin johdon valmentajia. Hän on valmentanut yli 20 vuotisella urallaan jo yli 1000 yritystä eri toimialoilta saamaan aikaan parempia tuloksia. Kertin suurimpana intohimona on erityisesti uusasiakashankinnan ja myynnin johtamisen kehittäminen. Kert on toinen #Myyntikirja:n kirjoittajista ja #Myyntipodi:n vetäjistä.
KATSO VIDEO
Uuden ajan B2B myynnin kehittäminen
Myynnin 7 askelta muutoksessa
Ollis Leppänen on yrittäjä ja pk-yritysten johdon valmentaja. Hän on yritysjohdon valmennukseen erikoistuneen Intotalo Oy:n perustajaosakas ja auttaa vuosittain satoja pk-yrittäjiä uudistamaan omaa liiketoimintaansa ja kasvamaan johtajina. Hän toimii lisäksi Suomen parasta ruisleipää leipovan Pekka Heikkinen & Kumpp. Oy:n hallituksen puheenjohtajana ja kesäisin hänet voi tavata Suomen pohjoisimman höyrylaivan S/S Koutan ruorista.
KATSO VIDEO
Yrittäjyyden uusi alku
Oona Kankkunen puhuu ja valmentaa intohimoisesti modernin myynnin (social selling) ja henkilöbrändäyksen puolesta. Oona on Network & Growth yrityksen perustaja ja kasvuvalmentaja. Intohimoisena verkostoitujana hän on tunnettu myös LinkedIn vaikuttajana sekä verkostoitumistapahtumien perustajana #linkedinafterworkhelsinki ja #bisneskutsut.
KATSO VIDEO
Miten taklaat menestymisen esteet ja kasvatat henkilöbrändiäsi
Mikko Parikka on Adeptus Partners Oy:n ratsastava toimitusjohtaja. Mikko onkin usein sanonut, että jos haluat kehittää tunnetaitojasi, niin hyppää hevosen selkään. Liike-elämän Tunnetaito-valmentajana korkeaa arvostusta nauttivan Mikon elämäntehtävänä on pureutua työyhteisöjen tunne- ja asenneperäisiin voimavaroihin. Mikon ihmiskeskeiset tunneäly-valmennukset eivät ole vain pehmeää hyssyttelyä, vaan hyvin tavoitteellista itsensä ja sitä kautta koko tiimin kehittämistä tuottavien tunteiden avulla.
Inspiroivan työelämän puolesta ristiretkeä taittava Brando on yrityskulttuurin innovoittaja, Kollabollan toinen perustaja ja CEO. Kolmannen polven markkinointimies ja bisneshippi innostuu räiskyvästä, mutta systemaattisen kunnianhimoisesta yhteiskehittämisestä ja organisaatioiden energisoimisesta äärimmäiseen liekkiin.
KATSO VIDEO
Miten vapautamme organisaatiot onnelliseen innovaatioon?
Aino Pajukangas on kokenut viestinnän ammattilainen ja ratkaisukeskeinen coach. Ainon intohimo on erottautuva viestintä. Viestintätoimisto Aivelan perustaja ja toimitusjohtaja tietää, miten nostaa asiakas esiin harmaasta massasta – oli kyse sitten ansaitusta mediasta, somesta tai sisältömarkkinoinnista.
KATSO VIDEO
Miten asiantuntija voi nousta esiin harmaasta massasta?
Päävideostrategi & kehitysjohtaja, Videolle. Tapiolla on 20 vuoden kokemus digitaalisesta videosta ja markkinoinnista. Ennen Videolle videotoimistoon siirtymistään Tapio toimi MTV:llä mtv-videopalvelun (ent. Katsomo) vetäjänä. Tämän lisäksi Tapio on toiminut MTV:llä videokehityspäällikkönä, perustanut MTV videoverkoston sekä edistänyt koko suomalaista videomarkkinointia IAB:n videotyöryhmän puheenjohtajan roolissa.
KATSO VIDEO
Digitaalisen videomarkkinoinnin intro
Jan Eriksson on yrittäjä (CVO) yli 15 vuoden kokemuksella. Hän on The Finnish Sales Methodin luoja. Jan on kansainvälisen myynnin ja visio lähtöisyyden puolestapuhuja. Jan on matkalla, jossa hänen tavoite on ennen 2030 inspiroida 1,000,000 myyjää tekemään isompia kauppoja. Hän on myös kirjoittamassa The Finnish Sales Method kirjaa, joka julkaistaan Q1 2022 aikana.
KATSO VIDEO
Kolminkertaista kauppojesi koko The Finnish Sales Methodilla
Muutos on varmaa. Kasvu on tehtävä.
Kasvukiertueella saat eturivin asiantuntijoiden näkemyksiä ja kokemuksia modernista myynnistä markkinointiin, viestintään, yrittäjyyteen ja johtamiseen suoraan verkosta videomuodossa. Katsot silloin kun sinulle sopii!
Ilmoittaudu mukaan maksutta ja pääset katsomaan yli sata näkemystä, kokemusta ja tarinaa muutoksesta sekä kasvusta!
Yhteydenotot:
Jarkko Kurvinen
044 3479344
jarkko.kurvinen@palveluna.fi
2022 © Growth LOOP | Tietosuojaseloste