Tutustu kasvukiertueen
näkijöihin, tekijöihin ja vaikuttajiin

ILMOITTAUDU MUKAAN!
Eka Ruola

Eka Ruola

Eka Ruola on markkinoinnin, markkinointiviestinnän, asiakasymmärryksen, luovan tarinankerronnan ja brandinrakentamisen ammattilainen. Hän on Suomen yksi palkituimmista luovista johtajista – sekä kansallisella että kansainvälisellä tasolla. Vuonna 2015 Eka Ruola palkittiin ensimmäisenä suomalaisena Internationalistin Agency Innovator -palkinnolla.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Markkinoinnin uudet 4 P:tä (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Kriisin aikana määritellään kasvun kulmakerroin (Lataa jakokuva)

Elina Koivumäki

Elina Koivumäki, Lexperience Oy:n yrittäjä ja Growpolis Oy:n perustajaosakas. Laulavana lakinaisena tunnettu juristi, joka jättäytyi 17 asianajoalavuoden jälkeen pois suuren asianajotoimiston osakkuudesta, ja siirtyi yrittäjäksi, enkelisijoittajaksi sekä sittemmin yhdeksi keväällä 2020 lanseerattavan Growpoliksen perustajaksi. Luovat ideat, sanoista tekoihin sekä ihmisten kohtauttaminen ovat Elinan intohimoja.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Vinkkejä neuvottelutaitojen parantamiseen (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA: 
Kolme ihmislähtöistä kasvuvinkkiäni (Lataa jakokuva)

Elina Koivumäki
Marco Mäkinen

Marco Mäkinen

Marco Mäkisen elämäntehtävänä on suomalaisten brändien pelastaminen ja yritysten arvon kasvattaminen markkinoinnin avulla. Mäkinen on tehnyt pitkän uran markkinoinnin strategiahommissa ja kirjoittanut kirjat Nokia Saga (1995), Brändi kulmahuoneeseen (2010), Bulkista Brändiksi (2016) ja Mitä tapahtuu huomenna kun korporaatio ja startup kohtaavat (2018). Mäkinen on TBWA\Helsingin osakas ja varatoimitusjohtaja. 

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Kriisistä mahdollisuus (Lataa jakokuva)

Mari Luukkainen

Mari Luukkainen on startupien kasvumarkkinoinnin pioneeri, joka on ennen startup-uraansa työskennellyt yli 10 vuotta kumppanuusmarkkinoinnin parissa.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Kasvuhakkeroinnin pikaopas (Lataa jakokuva)

Mari Luukkainen
Alf Rehn

Alf Rehn

Professori Alf Rehn on yksi tämän päivän mielenkiintoisimmista äänistä liike-elämässä – niin kansainvälisesti kuin Suomessakin. Brittiläinen lehti Times on tituleerannut Alfin “tulevaisuuden tähdeksi”. Thinkers 50 -sivusto on listannut hänet ainoana suomalaisena “Tulevaisuuden bisnesajattelijoiden” joukkoon.

Anne Kalliomäki

Anne Kalliomäki on tarinallistamisen asiantuntija, kouluttaja ja tarinallistaja. Anne on kirjoittanut kirjan Tarinallistaminen – palvelukokemuksen punainen lanka, joka palkittiin Hopeasulka-palkinnolla 2015.”

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Miten luot innostavan hybridikokemuksen? (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Miten löydät liiketoimintasi punaisen langan? (Lataa jakokuva)
Miten luon kilpailuetua punaisella langalla? (Lataa jakokuva)

Anne Kalliomäki
Jaakko Männistö

Jaakko Männistö

Jaakko Männistö on keynote-puhuja, startup-yrittäjä ja kansainvälisesti palkittu asiakaskokemuksen ammattilainen yrityksessä Feedbackly, sekä Suomen suurimman yrittäjien digitaalisen yhteisön Yrittäjä.io:n perustaja.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Tunnekokemus - Uusi tapa mitata asiakaskokemusta (Lataa jakokuva)

Jaana Vuori

Jaana Vuori työskentelee liiketoimintajohtajana Elisan Yritysasiakkaat -yksikössä. Jaana tiimeineen kehittää asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen ratkaisuja, jotta yksikään suomalaisyritysten asiakaskontakti ei menisi hukkaan ja jokainen asiakas olisi kontaktin jälkeen aiempaa tyytyväisempi.


KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:

Työn muutos ja kuinka sitä johdetaan (Lataa jakokuva)

Jaana Vuori
Antti Merilehto

Antti Merilehto

Tekoäly – matkaopas johtajalle (2018) kirjan kirjoittaja Antti Merilehto on tehnyt työuran digitaalisen liiketoiminnan parissa, muun muassa Googlen Euroopan pääkonttorilla. Tällä hetkellä Antti toimii Houston Analytics yhtiön Chief Growth Officerina.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Tekoälykokeiluista asiakasarvoon (Lataa jakokuva)
Kerää dataa ja hyödynnä päätöksenteossa (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Datalla tästä selvitään (Lataa jakokuva)
Datalla kasvuun (Lataa jakokuva)

Saija Mahon

Saija Mahon on kansainvälisesti palkitun digitoimisto Mahon Digital Marketing Oy: n perustaja. Saija on intohimoinen puhuja, kirjailija ja yritysmentori.

KATSO NÄKEMYKSENI:
Verkkonäkyvyyden tärkeys kiihtyvässä digimurroksessa - 4 vinkkiä näkyvyyteen verkossa (Lataa jakokuva)

Saija Mahon
Antti Mustakallio

Antti Mustakallio

Antti Mustakallio on puheiden, vaikuttamisen ja retoriikan ammattilainen sekä Retoriikan kesäkoulun rehtori. Kesäkoulullaan hän on tuonut Suomeen puhujiksi maailman parhaita puheenkirjoittajia ja retoriikan osaajia.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Johtajan puhe kriisin keskellä (Lataa jakokuva)

Sani Leino

Sani Leino on myynnin ja muutoksen sanansaattaja, joka näkee mahdollisuuksia muuttuvassa maailmassa. Sani uskoo sosiaaliseen liiketoimintaan, ja kannustaa rohkeisiin kokeiluihin.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Henkilöbrändi - asiantuntijan salainen kilpailuetu (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Sosiaalinen media on uusi kädenpuristus (Lataa jakokuva)

Sani Leino
Antti Pietilä

Antti Pietilä

Antti Pietilä on Loyalisticin perustaja, B2B-markkinoinnin asiantuntija, ohjelmistoalan ja SaaSin vaikuttaja, puhuja, neuvonantaja ja podcasteri.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Kuinka kasvun yhtälö ratkaistaan (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Asiantuntijayritys, ota se menestys, joka teille kuuluu (Lataa jakokuva)

Berit Virtanen-Thewlis

Berit Virtanen-Thewlis on tilanteiden kirkastaja. Hän auttaa muuttuneissa olosuhteissa yritysten johtoa ja tiimejä tekemään nopeasti tilannearvion, löytämään vaihtoehtoiset mallit edetä ja sparrata uusi tekeminen vauhtiin. Berit on viestijä, markkinoija, sparraaja, mentori, jolla on kokemusta niin yrittäjänä, korporaatiojohtajana kuin startuppien kasvumoottorina.
Berit Virtanen-Thewlis
ville-kormilainen-1

Ville Kormilainen

Hulluista ideoista innostuva markkinoinnin, sisällön ja sosiaalisen median ammattilainen, jolla on taustalla yli 20 vuoden värikäs ura mediassa, viestintätoimistossa, yrittäjänä sekä markkinointijohdossa.

Christina Forsgård

Christina Forsgård on markkinointiviestinnän ja sosiaalisen median asiantuntija, vaikuttaja, enkelisijoittaja, startup-valmentaja, kouluttaja, tietokirjailija, tubettaja sekä kansainvälisesti palkitun uutta teknologiaa kehittävien ja hyödyntävien organisaatioiden viestinnän konsultointiin erikoistuneen Netprofile Finlandin perustaja, partneri ja kriisiviestintäkonsultti.

Christina toimi MTL:n viestintätoimistojen hallituksen puheenjohtajana 2009-2014 ja Suomen edustajana viestintäalan kansainvälisen kattojärjestö ICCO:n (International Communications Consultancy Organization) hallituksessa. Hän on MTL:n kunniajäsen ja aktiivinen viestintätoimistojen hallituksen jäsen. Christina valittiin ICCO:n ensimmäiseksi Ethics Chairiksi elokuussa 2019.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Miten selviät kyberkriisistä? (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Älä hukkaa arvojasi - muuta ne teoiksi yhteisestä toivosta! (Lataa jakokuva)

Christina Forsgård
Ville Tolvanen

Ville Tolvanen

Ville Tolvanen on hallitusammattilainen ja omistajuuden puolestapuhuja.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Henkilöbrändisi on nyt arvokkaampi kuin koskaan aiemmin (Lataa jakokuva)
Matka yrittäjästä omistajaksi (Lataa jakokuva)

Christoffer Nordberg

Christoffer Nordberg on yrittäjä, liikkeenjohdon konsultti ja valmentaja. Rottweilerin voimat ja periksiantamattomuus yhdistettynä Obi Wab Kenobin kokemukseen ja viisauteen. Ilmiömäinen kyky löytää liiketoiminnan kannalta olennaiset asiat ja kiteyttää nämä ymmärrettävään muotoon. Mies, joka haastaa ja pitää sen minkä lupaa.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Teetkö päätökset tunteella vai faktoilla? (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Kriisissä johtaja syö ensin (Lataa jakokuva)
Tosimies ei terapiaa tarvitse (Lataa jakokuva)

Christoffer Nordberg
Jari Lähdevuori

Jari Lähdevuori

Jari Lähdevuori on some-aikakauden asiantuntijaorganisaatio Kurion perustajia. Työkseen hän tutkii, havainnoi ja hyödyntää digitaalisia kanavia ja sosiaalista mediaa asiakkaidensa liiketoiminnan hyväksi.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
3 x 3 pointtia TikTokista ja talouskasvusta (Lataa jakokuva)

Jarkko Kurvinen

Jarkko Kurvinen on Palveluna Oy:n kasvujohtaja, palkittu yrittäjä ja tietokirjailija sekä kasvukiertueen koollekutsuja. Jarkkoa sanotaan modernin markkinoinnin ja myynnin sanansaattajaksi. Hän pyrkii tietokirjoillaan viemään koko toimialaa eteenpäin ja hänen seuraava kirjansa Paras Työpaikka Ikinä kertoo, kuinka voittava yrityskulttuuri rakennetaan.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Voittavan yrityskulttuurin kymmenen käskyä (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Modernin markkinoinnin kymmenen käskyä (Lataa jakokuva)

Jarkko Kurvinen
Hans-Peter Siefen

Hans-Peter Siefen

Hans-Peter Siefen on Nordic Business Groupin, Nordic Business Investmentsin ja Nordic Business Forumin perustajajäsen ja toimii kaikkien kolmen yhtiön hallituksen puheenjohtajana.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Vinkkejä kasvun rakentamiseen poikkeuksellisten aikojen aikana (Lataa jakokuva)

Henna Niiranen

Henna Niiranen liidaa TietoEVRY:llä Suomen markkinointia. Henna on intohimoinen kasvumarkkinoinnin puolestapuhuja ja muutoksentekijä, joka laittaa kädet saveen konkreettisesti.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Markkinoinnin aseman parantaminen (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
5+1 vinkkiä markkinoinnin käynnistämiseen (Lataa jakokuva)
Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö (Lataa jakokuva)

Henna Niiranen
Irina Viitala

Irina Viitala

Irina Viitala on Wannado Oy:n aka #SuperAssareiden toinen perustaja, häirikkö, kokeilija, ravintolisähifisti, seikkailija ja intohimoinen (työ)elämän vapaustaistelija.
 

Sami Miettinen

Sami Miettinen toimii Partnerina Translink Corporate Finance Oy:ssä. Samilta on tuoreeltaan tullut kirja Uusi neuvotteluvalta (WSOY) ja hän isännöi #neuvottelija-podcastia.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Miten sain 0,5m katselua vuodessa #neuvottelija-kanavalleni? (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Neuvottele vuokranalennus tiiminä (Lataa jakokuva)

Sami Miettinen
Mikko Alasaarela

Mikko Alasaarela

Mikko Alasaarela on kansainvälisesti kokenut tekoäly-yrittäjä ja yhteisöjen rakentaja, jolla on pitkä tausta Piilaaksosta ja Berliinistä. Mikko on algoritmisen vaikuttamisen asiantuntija, ja on ollut kutsuttuna puhujana aiheesta useissa kansainvälisissä konferensseissa. Vastuullisuus ja paremman maailman rakentaminen tuleville sukupolville ovat lähellä Mikon sydäntä.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Algoritmivaikuttamisen lyhyt oppimäärä (Lataa jakokuva)

Mikko Eerola

Mikko Eerola (CEO & Co-founder, Bering & Company) on yksi Lohkoketju – tiekartta päättäjille (2019) -kirjan kirjoittajista. Hän on työskennellyt koko uransa liiketoiminnan digitalisaation parissa, niin johdon konsulttina kuin liiketoimintajohtajana kasvu- ja pörssiyrityksissä mm. Euroopassa ja Yhdysvalloissa.

Mikolla on laaja kokemus liiketoiminnan kehittämisestä globaalisti eri toimialoilla. Hän auttaa yrityksiä ja johtoryhmiä tunnistamaan ja hyödyntämään digitalisaation tuomia mahdollisuuksia liiketoiminnalle, ja toimii sijoittajana ja neuvonantajana kasvuyhtiöissä.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
7 oppia digitaalisen tuotteen johtamiseen (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Kaupallinen toiminto ketteräksi (Lataa jakokuva)

Mikko Eerola
Jani Aaltonen

Jani Aaltonen

Jani Aaltonen on Sales Communications Oy:n toimitusjohtaja ja hänellä yli 20 vuoden kokemus myynnistä. Hän on erikoistunut inbound-markkinointiin ja myyntiin verkossa. Jani on aktiivinen sosiaalisessa mediassa markkinoinnin ja myynnin teemoista sekä hänellä on useita myyntiaiheisia podcasteja.

Janne Saarikko

Janne Saarikko elää viisi vuotta tulevaisuudessa ja tekee sieltä ensimmäisyyksiä. Hän on vanhoille tekijöille tulevaisuusstrategi, markkinointi-, some- ja brändikapinallinen. Startupeille Janne on takapiru, valmentaja ja mentori. Jannen voi tavata myös toimistonomadismin, työn tulevaisuuden, ruokakulttuurin ja erikoisjuttujen parissa.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Globaali pandemia - mitä muuttaa omassa bisneksessä? (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Etätyöpäivä pitää lopettaa (Lataa jakokuva)

Janne Saarikko
Jenna Perus

Jenna Perus

Kööpenhaminassa vaikuttava Jenna Perus on modernin markkinoinnin moniosaaja. Jenna on alansa menestyneimmäksi nimetyn Videolle videotoimiston CMO ja strategiseen markkinointiin keskittyvän MOXIEFY:n founder & CEO. Liidikoneeksikin kutsutun Jennan erityisosaamista on teknologian hyödyntäminen tehokkaan markkinoinnin tukena.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
5 B2B-markkinoijan sudenkuoppaa ja kuinka taklata ne (Lataa jakokuva)

Anna-Riikka Hovi-Taunila

Anna-Riikka Hovi-Taunila on brändirakennuksen ammattilainen, joka uskoo brändin asiakaskokemuksen olevan yrityksen vahvimpia kasvun mahdollistajia.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA: 
The Next New - Suomalaiset muutoksessa 2020  (Lataa jakokuva)

anna-riikka hovi-taunila
Jenni Vuorio

Jenni Vuorio

Jenni Vuorio on liiketoimintalähtöinen ja ratkaisukeskeinen strategisen työyhteisöviestinnän ammattilainen. Hänellä on yli viidentoista vuoden kokemus monipuolisista viestinnän, HR:n ja muutosjohtamisen konsultoinnin tehtävistä suurissa matriisiorganisaatioissa. Jennillä on työyhteisöviestintään strateginen, vuorovaikutusta korostava ja liiketoimintalähtöinen ote. Hän kirjoittaa töiden ohessa tietokirjaa viestinnän johtamisesta.


KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Miten selvitä koronakriisistä työnantajamielikuva säilyttäen (Lataa jakokuva)

Piritta Seppälä

Piritta Seppälä on Viestintä-Pirittan perustanut viestinnän ammattilainen, kouluttaja ja tietokirjailija. Hän suhtautuu viestintään tunteenpalolla ja haluaa tuoda panoksensa alan kehittämiseen. Piritta tunnetaan myös järjestösomen suunnannäyttäjänä ja järjestödigi-kartoituksen tekijänä.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Yrittäjän 4 voittoa poikkeusvuonna (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Katse tulevaan - 5 vinkkiä viestintääsi (Lataa jakokuva)

Piritta Seppälä
Johanna Lehtonen

Johanna Lehtonen

Empaattinen Johanna Lehtonen on luovan ratkaisutoimiston Kollabollan toinen perustajajäsenistä. Johanna on intohimoinen työelämän ja liiketoiminnan kehittäjä ja sparraaja 20 vuoden kokemuksella. Lisäksi Johannalla on vahva tausta asiakasymmärryksestä sekä yhteisöllisyyden rakentamisesta.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Miten vapautamme organisaatiot onnelliseen innovaatioon? (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Menestysreseptinä aito välittäminen ja luovuus! (Lataa jakokuva)

Peter Fredman

Peter Fredman on omistajayrittäjä, toisen polven perheyrittäjä, Fredman Group Oy:n hpj. Intohimona omistajuus sekä liiketoiminnan kehittäminen. Elää 25 vuoden kvartaaleilla. Uskoo parempaan huomiseen omistautumisen sekä vuorovaikutuksen kautta. Aktiivinen elinkeinoelämän toimija, kalastaa, metsästää ja kokkaa.



KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Matka yrittäjästä omistajaksi (Lataa jakokuva)

Peter Fredman
Johannes Karjula

Johannes Karjula

Johannes Karjula on myyntihenkinen yrittäjä, toimitusjohtaja ja monen yrityksen perustaja sekä hallituksen jäsen. Päätyönään Johannes toimii kansainvälistyvän Trustmaryn toimitusjohtajana. Hän vaikuttaa Trustmaryn lisäksi mm. Satokausikalenterin, Markkinointitoimisto WDS:n ja pörssiyhtiö Talenomin hallituksessa.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Ei yhteistyötä ilman luottamusta (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Aina kannattaa panostaa asiakaskokemukseen  (Lataa jakokuva)

Pia Hautamäki

KTT Pia Hautamäki toimii myynnin yliopettajana ja tutkijana Tampereen ammattikorkeakoulun Y-kampuksella. Pian tavoitteena on oivalluttaa yhä useampi suomalainen ymmärtämään omat vahvuutensa ja unelmansa. Vain silloin on mahdollisuus luoda unelmiensa elämän, minkä rakentamisessa myyntiosaamisen taidot ovat pohja kaikelle tekemiselle.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Tavoitteellisen myyntikeskustelun rakenne (Lataa jakokuva)
Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö (Lataa jakokuva)

Pia Hautamäki
Joni Jaakkola

Joni Jaakkola

Joni Jaakkola on hyvinvointialan moniottelija joka uravaihdoksensa jälkeen vuonna 2010 rakensi harrastuksestaan - liikunta, ravinto, palautuminen - itselleen ammatin. Yhdessä vaimonsa Kaisa Jaakkolan ja valmennustiiminsä kanssa Joni on auttanut 10 vuoden aikana kymmeniä tuhansia ihmisiä kohti parempia elämäntapoja verkkovalmennuksissa, luennoilla ja omistamassaan valmennuskeskuksessa Optimal Performance Centerillä Helsingissä.

Valmennusten ja yritysluentojen lisäksi Joni on kirjoittanut Väkevä elämä - Viisaampi mieli, vahvempi keho -kirjan sekä hostaa viikottain ilmestyvää Väkevä elämä -podcastia.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Neljä ajatusta paremman jaksamisen rakentamisesta (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Voimavarat kriisin keskellä (Lataa jakokuva)

Juhani Pajunen

Juhani Pajunen on ollut Suomen Podcastmediassa tekemässä monia maamme suosituimpia yrityspodeja, esimerkiksi yli 100 000 kuuntelun sijoituspodi Taloudellista mielenrauhaa. Hänellä on 20 vuoden kokemus viestintätoimistoista ja Suomen Tietotoimistosta.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Bisneshyötyjä podcastilla (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Näin teet hittipodcastin (Lataa jakokuva)

Juhani Pajunen
juha-pihkakoski

Juha Pihkakoski

Juha Pihkakoski on Aboadin toimitusjohtaja ja liiketoimintalähtöisen markkinoinnin sanansaattajana. Kansainvälisesti kokenut digitaalisen ja B2B-markkinoinnin tekijän kiinnostuksen kohteisiin kuuluu myös yrittäjyys ja moderni johtajuus.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Nopea markkinoinnin kehitys kokeiluilla (Lataa jakokuva)

Juho Toivola

Juho Toivola on työelämäpsykologi ja digitaalisen ajan mielipidejohtaja, joka haluaa yksinkertaistaa asioita ja johtaa tiedolla.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Mitä on 2020-luvun henkilöarviointi eli asselmointi? (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Tunnetaidot kasvun supervoimana (Lataa jakokuva)

Juho Toivola
Katri Tanni

Katri Tanni

Katri Tanni on strategisen sisältömarkkinoinnin pioneerejä Suomessa ja julkaissut aiheesta kaksi kirjaa. Yrityksensä Differo Oy:n kautta hän haastaa yrityksiä auttamaan asiakkaitaan digitaalisilla kanavilla ja linjaamaan kasvua tuottavat toimenpiteet.

Kim Väisänen

Kim Väisänen on sijoittaja, startup-yrittäjä ja hallitusvaikuttaja.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Käyttöpääoman tärkeys kriisissä - ja kaikissa muissa tilanteissa (Lataa jakokuva)

Kim Väisänen
Jukka Ala-Mutka

Jukka Ala-Mutka

Jukka Ala-Mutka on sarjayrittäjä, tekniikan tohtori, luennoitsija, tutkija, konsultti ja tietokirjailija. Jukan ydinosaamista ovat digitaalisten liiketoimintamallien, ekosysteemien ja ketterän johtamisen kehittäminen. Hän on perustanut kuusi yritystä ja sparrannut yli 100 liikeideaa TOP100-yrityksille sekä pk-yrityksille että aloittaville teknologiayrityksille.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Johda kriisissä kuten johtaisit kriisin kestävää yritystä (Lataa jakokuva)

Markus Koskinen

Markus Koskinen on tamperelainen somepersoona, yrittäjä, liiketoiminnan kehittäjä ja tapahtumatuottaja. Hän on työskennellyt yrittäjäjärjestössä, eduskunnassa ja tehnyt rakennusalan suunnannäyttäjän ASUA Groupin kasvutarinan yhdessä Jarno Hämäläisen kanssa. Nyt hän auttaa osaamisensa ja verkostojen avulla erilaisia yrityksiä kohti kasvua.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Somella koronaa pataan (Lataa jakokuva)

Markus Koskinen
Jukka Holm

Jukka Holm

Jukka Holm on Visma Enterprise Oy:n toimitusjohtaja. Jukka on toiminut IT-allalla erilaisissa johtamistehtävissä jo yli 10 vuotta ja hän on erityisen aktiivinen sosiaalisessa mediassa pureutuen työelämä- ja johtamisteemoihin.

Markus Nieminen

Markus Nieminen on markkinoinnin, viestinnän ja designin moniottelija, joka uskoo positiiviseen muutoksen tekojen kautta.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Miten taklaat koronan vaikutukset liiketoimintaasi (Lataa jakokuva)
Neljä viestintäteemaa selviytymiseen (Lataa jakokuva)

Markus Nieminen
Jukka Niittymaa

Jukka Niittymaa

Jukka Niittymaa on luovan toimiston Sherpan myyntijohtaja ja opiskelee paraikaa MBA:ksi.
Jukka rakastaa uuden oppimista ja sen soveltamista käytäntöön.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Hyvästä ideasta vaikuttavaksi tarinaksi (Lataa jakokuva)

Karoliina Jarenko

Karoliina Jarenko on Uuden työn puuhanainen ja Filosofian Akatemian sisältöjohtaja. Hän puhuu itseohjautuvamman ja nälkäisemmän elämän puolesta ja uskoo rakkauteen ja punk-aatteeseen.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Ota tiikerinloikka organisaatiosi uudistumiskyvyn edistämisessä (Lataa jakokuva)

Karoliina Jarenko
Juuso Enala

Juuso Enala

Juuso Enala on kaupallisena strategina mainostoimisto Handsdotterissa. Kun kriisiaikana yksi ovi sulkeutuu, moni muu avautuu. Eikä ole haitaksi, vaikka joku niitä availisi. Suorasukaisen Juuson ainutlaatuinen intuitio ymmärtää kuluttajakäyttäytymistä avaa ovia ja silmiä.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Mitä arbuusien myynnistä voi oppia? (Lataa jakokuva)

Kati Keronen

Kati Keronen on strategisen viestinnän edelläkävijäyritys Valoria Oy:n toimitusjohtaja ja perustaja,
strategisen viestinnän ja markkinoinnin ammattilainen, tulevaisuusajattelija, palkittu tietokirjailija sekä pidetty puhuja ja kouluttaja, joka osaa yhtä aikaa sekä inspiroida että auttaa eteenpäin arjen haasteissa.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Tee viestintää, joka saa strategian toteutumaan (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Johda kriisin yli viestinnällä (Lataa jakokuva)

Kati Keronen
Mari Männistö

Mari Männistö

Mari Männistö on SHIFT Business Festivalin toimitusjohtaja, jota ennen tehnyt työuransa pääasiassa myynnin, markkinoinnin ja viestinnän tehtävissä. Intohimoinen itsensä, tiiminsä, yrityksensä, työnantajansa ja yhteiskunnan kehittäjä. Tekijä, viestijä, digilöytöretkeilijä.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Mitä korona-aika opetti suurtapahtuman toimitusjohtajalle? (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Kestävän kasvun kuusi käskyä (Lataa jakokuva)

Lauri Sipilä

Lauri Sipilä on markkinointikentän väsymätön vaikuttaja ja tietokirjailija.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Markkinointiin tehoa muutamalla perusasialla (Lataa jakokuva)

Lauri Sipilä
Markku Vierula

Markku Vierula

Markku Vierulan missiona on kilpailuedun löytäminen. Sellainen kun löytyy ani harvalta yritykseltä. Hän on juuri työstämässä seuraavaa kirjaansa kilpailuedusta. Aiemmin hän on kirjoittanut teoksen Suuri Integraatiokirja, markkinointi, myynti ja viestintä.

Lennu Keinänen

Lennu Keinänen on palkittu sarjayrittäjä, aktiivinen startup-sijoittaja ja monipuolinen yrittäjäkentän vaikuttaja. Mm. Paytrailin perustajana ja useiden startuppien toimitusjohtajana tunnettu Lennu käyttää myös vapaa-aikaansa auttaen yrityksiä kasvupolulle mm. KasvuOpenin tuomariston puheenjohtajana.
Lennu Keinänen
Susanna Paloheimo

Susanna Paloheimo

Susanna Paloheimo on rohkea uudistaja ja markkinoinnin moniosaaja. Susannalle on tyypillistä intohimoinen suhtautuminen työhönsä ja vallitsevan näkökulman kyseenalaistaminen. Hän rakastaa keskustelua ja maailmanparantamista.

Tällä hetkellä Susanna työskentelee Attendon asiakaskokemus- ja viestintäjohtajana toimien mm. yhtiön 13000 työntekijän muutosmatkan oppaana.

Terhi Majasalmi

Terhi Majasalmi on Vauras Nainen, joka rakastaa numeroita ja taloudellista riippumattomuutta. Hänen perustamansa kiinteistövarainhoitoyhtiö Hamilton & Cooper Properties Oy valloittaa Amerikkaa tuottokäyrät koilliseen osoittaen. Suomessa energia suuntautuu rahan- ja vaurauden kulttuurimuutostyöhön.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Kuinka selviät talouden myrskyistä (Lataa jakokuva)

Terhi Majasalmi
Matti Perkkiö

Matti Perkkiö

Matti Perkkiö on modernin markkinoinnin ja myynnin ammattilainen. Kasvumarkkinoija, jonka intohimona ovat digi- ja somemarkkinointi.

KATSO UUSIMMAT NÄKEMYKSENI:
Lisää myyntiä fiksulla sometekemisellä - 5 vinkkiä (Lataa jakokuva)
Luottamuksen rakentaminen videolla - 5 vinkkiä aloittelijalle (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Parasosiaalinen markkinointi muuttaa brändäystä (Lataa jakokuva)
10 vinkkiä markkinoinnin suunnan muuttamiseen (Lataa jakokuva)

Mika Aittamäki

Mika Aittamäki on ajattelija, uuden kehittäjä ja ikuinen etsijä, sekä organisaatioanarkisti. Mika on loputtoman kiinnostunut ihmisistä, kohtaamisista, konflikteista ja ismien räjäyttämisestä.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Analoginen ihminen digitaalisessa virrassa (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Ihminen selviää kriisistä (Lataa jakokuva)

Mika Aittamäki
Mikko Honkanen

Mikko Honkanen

Mikko Honkanen on yksi SaaS-yhtiö Vainun perustajista. Hänet on valittu vuoden kasvuyritysjohtajaksi vuonna 2018 ja hän toimii Vainun lisäksi Trustmaryn, Sniffie Softwaren ja Tahto Groupin hallituksissa.

Datavetoisen myynnin ja markkinoinnin lisäksi hänen aikansa kuluu jalkapallon sekä 1- ja 4 -vuotiaiden tyttäriensä perässä juoksemiseen.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Datavetoinen myynti ja markkinointi (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Ennustus B2B-myynnistä 2020-luvulla (Lataa jakokuva)

Pasi Sillanpää

Strategisti Pasi Sillanpää on erikoistunut erottuvan kilpailuedun ja syvällisen strategisen ajattelun kysymyksiin keskisuurissa, yleensä pitkään toimineissa yrityksissä. Pitkästä ja laajasta kokemuksesta johtuen, hän uskaltaa suhtautua asioihin myös rennolla otteella.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Setäkumpu ja johtamisongelmat (Lataa jakokuva)

Pasi Sillanpää
Tomi Kaukinen

Tomi Kaukinen

Ruotsinsuomalainen Tomi Kaukinen kulkee nimellä valtakunnan virallinen epäonnistuja ja vetää nykyään Licence to Fail-projektia jonka tarkoitus on kouluttaa ja opettaa ihmisiä luopumaan turhista peloista. Hän on energinen ja suorasanainen pitkän ajan yrittäjä joka ei pelkää päättömiäkään haasteita. Teoreetikot olkoot hiljaa. Tekeminen kunniaan.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Mustat joutsenet, antihauraus ja miten toimin Koronan aikana (Lataa jakokuva)

Tom Laine

Tom Laine on kansainvälisesti arvostettu sosiaalisen median ammattikäytön asiantuntija, kouluttaja ja kirjailija. Tomin sosiaalisen median kirjoja ovat mm. Sosiaalisen median työkalut osaamisyhteisön kehittämisessä, Suhteellinen Rekrytointiteoria, Työnhakuopas, Henkilöbrändi sekä LinkedIn Megaopas.

Tom on toiminut sosiaalisen median parissa vuodesta 1999, jolloin hän perusti ensimmäisen yhteisöjen hyödyntämiseen keskittyneen startup-yrityksensä. Avoimia sosiaalisen median koulutuksia Tom on pitänyt vuodesta 2011 yrityksensä myynnistä lähtien. Tänä päivänä Tom vetää koulutuksia Suomen lisäksi ympäri Eurooppaa, Lähi-Itään, Australiaan, Yhdysvaltoihin ja Aasiaankin. Tom on listattu useaan otteeseen kansainvälisestikin vaikutusvaltaisimpien somevaikuttajien joukkoon.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Modernin myynnin uudet kulmakivet (Lataa jakokuva)

Tom Laine
Patrik Sarinko

Patrik Sarinko

Patrik Sarinko on myynnin ja johtamisen jargonin kansankielelle kääntävä rakennustelinealan ääni KAS-Telineiltä. Emäsalon filosofi, joka päätyi Kauppalehden kanteen kuusi kuukautta LinkedIniin liittymisestään.

Perttu Ahvenainen

Perttu Ahvenainen toimii yrittäjänä älytoimistoratkaisuja tarjoavassa Taitori Oy.ssä, vastuullaan yrityksen myynti & markkinointi. Hän on yksi suositun 5 Tähden Asiakaskokemus (2017) kirjan kirjoittajista ja lisäksi hän on julkaissut Mentorin tarinat kirjan (2013).

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Paluu toimistolle - 4 vinkkiä hybridityön onnistumiseen (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Asiakaskokemus sanoista tekoihin (Lataa jakokuva)

Perttu Ahvenainen
Richard Wood

Richard Wood

Richard Wood is the Managing Director at Six & Flow agency. Rich is an entrepreneurial spirit with the ultimate life goal of becoming a Mythbuster.

Riikka Tanner

Riikka Tanner on liiketoimintamuotoilija ja strategi Veressä.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Yrityksen Top 3 menestystekijät - Kilpailukyvyn uudet elementit (Lataa jakokuva)

Riikka Tanner
Yaniv Siegel

Yaniv Siegel

Yaniv Siegel is currently leading all growth and partnership efforts in EMEA at Vidyard.

Yaniv comes from HubSpot where he managed a large number of EMEA partners. He has years of remote working experience and specializes in video selling, video marketing en humanizing the customer experience with video.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Humanizing the sales process using video (Lataa jakokuva)

Laura Pääkkönen

Laura Pääkkönen on Suomen ensimmäisen B2B-vaikuttajamarkkointitoimisto Bonfire Agencyn toimitusjohtaja ja co-founder. Bonfiren lisäksi Laura on vuosien aikana valmentanut satoja asiantuntijoita ja myyjiä tulokselliseen Social Sellingin hyödyntämiseen ja tullut tunnetuksi myös suositun Social Selling –tietokirjan kirjoittajana.
Laura Pääkkönen
Kari Korkiakoski

Kari Korkiakoski

Kari Korkiakoski on Suomen johtava asiakaskokemuksen asiantuntija, joka on kirjoittanut aiheesta kolme kirjaa. Uudessa kirjassaan hän käsittelee asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen suhdetta.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Kumpi on tärkeämpi - asiakas vai työntekijä? (Lataa jakokuva)

Sini Toivonen

Sini Toivonen on modernin johtamisen, myynnin ja markkinoinnin ammattilainen, jolla on kymmenen vuoden kokemus tapahtuma-alasta ja startupeissa työskentelystä. Sini toimii SHIFT Business Festivalin toimitusjohtajana ja uskoo, että johtamisessa yksilöiden tarpeiden huomioiminen ovat avain menestykselliseen johtamiseen. Työskentely San Franciscossa opetti, miten menestytään maailman kilpaillummilla markkinoinnilla sekä miten nopeilla liikkeillä ja periksiantamattomuudella erotutaan massasta.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Mitä korona-aika opetti suurtapahtuman toimitusjohtajalle? (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Miten menestyä luovuuden avulla (Lataa jakokuva)

Sini Toivonen
Jukka Saksi

Jukka Saksi

Jukka Saksi toimii johtajuusviestinnän valmentajana, johdon konsulttina ja tietokirjailijana. Toukokuussa 2020 ilmestyvä Arvovalta-kirja kuvaa arvojen kasvanutta roolia kriisijohtamisessa, sidosryhmien valinnoissa ja maineen rakentumisessa. Jukalla on 15 vuoden johtamiskokemus ja hän on koulutukseltaan KTT ja MBA.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Vinkit arvopohjaiseen myynnin johtamiseen (Lataa jakokuva)

Jaakko Alasaarela

Jaakko Alasaarela on palkittu yrittäjä ja Suomen parhaaksi työpaikaksi valitun ZEF Oy:n toimitusjohtaja. Jaakon elämä muuttui peruskoulun viimeisenä päivänä, kun rehtori muutti todistuksesta nelosen viitoseksi ja rohkaisi häntä suurista haasteista huolimatta elämässä eteenpäin.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Rakkauden anatomia (Lataa jakokuva)

Jaakko Alasaarela
andrei koivumäki

Andrei Koivumäki

Andrei Koivumäki kuuluu Suomen tunnetuimpien ja menestyneimpien kiinteistövälittäjien joukkoon. Andrei on toiminut kiinteistövälitysalalla suunnannäyttäjänä ja nostanut esimerkiksi sosiaalisen median hyödyntämisen asuntojen markkinoinnissa uudelle tasolle.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Tekeminen voittaa suunnittelun, jos et ole tyhmä (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Brändää, markkinoi ja myy (Lataa jakokuva)

Minna Ruusuvuori

Minna Ruusuvuori on Solteq Digitalin myynti- ja markkinointijohtaja, jonka sydän sykkii asiakaskeskeisyydelle. Hänen erityisenä intohimonaan on hyvän asiakaskokemuksen syvimmän olemuksen ymmärtäminen ja sen kehittäminen B2B-liiketoiminnassa. Myös busineksen digitaalinen ulottuvuus kiehtoo tätä syvät karjalaiset juuret omaavaa daamia. Minna emännöi Myyntijohtajan aamukahvilla ja Rakkaudesta digiin -podcasteja.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Vuositilinpäätös, oodi onnistumisille ja katse tulevaan (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Aika herätä - B2B-asiakaskokemuksella on väliä (Lataa jakokuva)

Minna Ruusuvuori
Kert Kenner

Kert Kenner

Kert Kenner toimii toimitusjohtajana Kenner Company Oy:ssä. Kert on Suomen vaikuttavimpia myyntikonseptien kehittäjiä ja myynnin johdon valmentajia. Hän on valmentanut yli 20 vuotisella urallaan jo yli 1000 yritystä eri toimialoilta saamaan aikaan parempia tuloksia. Kertin suurimpana intohimona on erityisesti uusasiakashankinnan ja myynnin johtamisen kehittäminen. Kert on toinen #Myyntikirja:n kirjoittajista ja #Myyntipodi:n vetäjistä.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Uuden ajan B2B myynnin kehittäminen (Lataa jakokuva)

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Myynnin 7 askelta muutoksessa (Lataa jakokuva)

Ollis Leppänen

Ollis Leppänen on yrittäjä ja pk-yritysten johdon valmentaja. Hän on yritysjohdon valmennukseen erikoistuneen Intotalo Oy:n perustajaosakas ja auttaa vuosittain satoja pk-yrittäjiä uudistamaan omaa liiketoimintaansa ja kasvamaan johtajina. Hän toimii lisäksi Suomen parasta ruisleipää leipovan Pekka Heikkinen & Kumpp. Oy:n hallituksen puheenjohtajana ja kesäisin hänet voi tavata Suomen pohjoisimman höyrylaivan S/S Koutan ruorista.

KATSO NÄKEMYKSENI ENSIMMÄISELTÄ KAUDELTA:
Yrittäjyyden uusi alku (Lataa jakokuva)

Ollis Leppänen
Oona Kankkunen

Oona Kankkunen

Oona Kankkunen puhuu ja valmentaa intohimoisesti modernin myynnin (social selling) ja henkilöbrändäyksen puolesta. Oona on Network & Growth yrityksen perustaja ja kasvuvalmentaja. Intohimoisena verkostoitujana hän on tunnettu myös LinkedIn vaikuttajana sekä verkostoitumistapahtumien perustajana #linkedinafterworkhelsinki ja #bisneskutsut.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Miten taklaat menestymisen esteet ja kasvatat henkilöbrändiäsi (Lataa jakokuva)

Mikko Parikka

Mikko Parikka on Adeptus Partners Oy:n ratsastava toimitusjohtaja. Mikko onkin usein sanonut, että jos haluat kehittää tunnetaitojasi, niin hyppää hevosen selkään. Liike-elämän Tunnetaito-valmentajana korkeaa arvostusta nauttivan Mikon elämäntehtävänä on pureutua työyhteisöjen tunne- ja asenneperäisiin voimavaroihin. Mikon ihmiskeskeiset tunneäly-valmennukset eivät ole vain pehmeää hyssyttelyä, vaan hyvin tavoitteellista itsensä ja sitä kautta koko tiimin kehittämistä tuottavien tunteiden avulla.

Mikko Parikka
Brando Louhivaara

Brando Louhivaara

Inspiroivan työelämän puolesta ristiretkeä taittava Brando on yrityskulttuurin innovoittaja, Kollabollan toinen perustaja ja CEO. Kolmannen polven markkinointimies ja bisneshippi innostuu räiskyvästä, mutta systemaattisen kunnianhimoisesta yhteiskehittämisestä ja organisaatioiden energisoimisesta äärimmäiseen liekkiin.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Miten vapautamme organisaatiot onnelliseen innovaatioon? (Lataa jakokuva)

Aino Pajukangas

Aino Pajukangas on kokenut viestinnän ammattilainen ja ratkaisukeskeinen coach. Ainon intohimo on erottautuva viestintä. Viestintätoimisto Aivelan perustaja ja toimitusjohtaja tietää, miten nostaa asiakas esiin harmaasta massasta – oli kyse sitten ansaitusta mediasta, somesta tai sisältömarkkinoinnista.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Miten asiantuntija voi nousta esiin harmaasta massasta? (Lataa jakokuva)

Aino Pajukangas
Camilla Tuominen

Camilla Tuominen

Camilla Tuominen (KTM, psykologian perusopinnot) on tunnekouluttaja, tietokirjailija, kuvittaja ja vuoden business vaikuttaja 2019. Hän työskenteli aiemmin liikkeenjohdon konsulttina kunnes vuonna 2012 irtisanoutui ymmärrettyään, että tulevaisuuden kilpailukyky riippuu siitä kuinka hyvät taidot yksilöillä ja yrityksillä on ymmärtää ja johtaa tunteita. Hän perusti tunne startupin (Emotion Tracker), jonka toimitusjohtajana hän toimi kunnes myi sen vuonna 2019. Hän on kirjoittanut ja kuvittanut kolme tunteiden johtamista työelämässä käsittelevää kirjaa ja uusin “Tunteet ei kuulu työpaikalle” ilmestyi syyskuussa 2020. Lisätietoa: www.camillatuominen.com.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Tunteita johtamalla mielenrauhaa ja selkeyttä elämään (Lataa jakokuva)

Tapio Haaja

Päävideostrategi & kehitysjohtaja, Videolle. Tapiolla on 20 vuoden kokemus digitaalisesta videosta ja markkinoinnista. Ennen Videolle videotoimistoon siirtymistään Tapio toimi MTV:llä mtv-videopalvelun (ent. Katsomo) vetäjänä. Tämän lisäksi Tapio on toiminut MTV:llä videokehityspäällikkönä, perustanut MTV videoverkoston sekä edistänyt koko suomalaista videomarkkinointia IAB:n videotyöryhmän puheenjohtajan roolissa.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Digitaalisen videomarkkinoinnin intro (Lataa jakokuva)

Tapio Haaja
Jan Eriksson

Jan Eriksson

Jan Eriksson on yrittäjä (CVO) yli 15 vuoden kokemuksella. Hän on The Finnish Sales Methodin luoja. Jan on kansainvälisen myynnin ja visio lähtöisyyden puolestapuhuja. Jan on matkalla, jossa hänen tavoite on ennen 2030 inspiroida 1,000,000 myyjää tekemään isompia kauppoja. Hän on myös kirjoittamassa The Finnish Sales Method kirjaa, joka julkaistaan Q1 2022 aikana.

KATSO UUSIN NÄKEMYKSENI:
Kolminkertaista kauppojesi koko The Finnish Sales Methodilla (Lataa jakokuva)